1prensesannesi_ bugün bende de sürekli bel ağrısı var son 14 gun uygulamaya göre hatta şuan bile uyuyamadım ama biliyorum ki bu ağrı doğum ağrısı değil yani 2. Gebeligim tecrübe edindiğim kadarıyla söylüyorum bu ağrı beni dogurtturmaz ama sabırla bekliyorum inşallah şu ağrı doğuma çevirir diye dua ediyorum hep Allah hepimizi bi avazda kurtarsın 🤲🏼