bdenerigokce Kızlar bende heyecanla bekliyordum 99 yazmaya çok şükür sağlıkla 2 li rakamlara girdik🤲 Ama karın sertleşmem var normal mi? Erken doğum belirtisi mi, biraz enfeksiyonum var. Korkuyorum çok sert😟
1prensesannesi_ bdenerigokce bizde sonn 18 sancı çekiyorum şuan artarsa hastaneye gideceğim sabit kalırsa evde cekicem senin de normal canım artık bebeğin yeri daralıyor 🤗
-Canser- bdenerigokce benimde aynı 98 gün şuan belime o kadar sert ağrılar vuruyor ki bende erken doğumdan korkuyorum taki mesajını görene kadar normal herhalde bebeğin büyümesiyle alakalı olabilir mi
Humeyraa12 1prensesannesi_ benimde son 19 Arada sancım vuruyor geçiyor bakalım nzmn teşrif edecek çok heyecanlıyım yanı sıra aşırı korkuyorum 😐
Yenibirannee 1prensesannesi_ ayy hadi hayirlisiyla sağlıkla gelsin bizide bilgilendir emi 🌸 Allah bir avazda kurtarsin
1prensesannesi_ Humeyraa12 bnde korku yok bı an önce doğsun kucağıma alayım istiyorum senin ne gibi sancıların var şuan bakalım aynı mi sancilarimiz
Humeyraa12 1prensesannesi_ kasıgımdan ve belimden vuruyor birde iç bacağım tutuluyor sanki. Çok terliyorum birden ama yürüyorum duş alıyorum geçiyor
1prensesannesi_ Humeyraa12 benim de bel ağrım kasik ağrım karın ağrım var duş aldım hafiflemedi bebegim toplanıyor ayaklarım da uyuşuk ayaklarım neden uyuşuk bilmiyorum şuan bunlar var
1prensesannesi_ Humeyraa12 evet baya düştü normal doğum istiyorum ama daha çatı muayenesi olmadım zaten artık ayaklarınızı rahat kapatamiyorsunuz midenizin oralar boşalıyor nefesiniz düzeliyor nefes alabiliyorum artık 🤗
Humeyraa12 1prensesannesi_ geçmezse git doktora canım çünkü bnm doktorum 2 gün önce artık heran gelebilir hazırlıklı olmalısın dedi
Mrv001 1prensesannesi_ bugün bende de sürekli bel ağrısı var son 14 gun uygulamaya göre hatta şuan bile uyuyamadım ama biliyorum ki bu ağrı doğum ağrısı değil yani 2. Gebeligim tecrübe edindiğim kadarıyla söylüyorum bu ağrı beni dogurtturmaz ama sabırla bekliyorum inşallah şu ağrı doğuma çevirir diye dua ediyorum hep Allah hepimizi bi avazda kurtarsın 🤲🏼
Humeyraa12 1prensesannesi_ ben deniyorum kapatabiliyorum ayaklarımı ayrıca hiç inmedi göbeğim ya. Bence benim daha var gibi
1prensesannesi_ Humeyraa12 benim doktorum da ay gün ağrıların başladı demişti salı günü gittiğimde inşallah gelir artık sende bı avazda kurtul inşallah 🤲🏻🤲🏻🤗🤗
1prensesannesi_ Humeyraa12 kimisinin inmiyor canım benim akrabam vardı karnı ağzına değiyordu sonra doğum yaptı belli olmuyor yani kişiden kişiye değişiyor 🥰
bdenerigokce Zeynep1080 sıfır mı🙈 maşallah 🫶 sağlıkla hayırla huzurla kucağınıza alın inşallah 🫶 inşallah hiç ağrınız olmaz 🫶