rabiakaraboga ozel ve devlet takipliyimm. İkisine persmbe gttim.biri cmtesi biri pazar gnu cagrdi. Bugun ozele gttm nst bakildi 2 gun snra tkrar gel dedi. Yarn sbahta devlette nst’ye giricem. Acikligim en son 1-2 cmdi. Yarn bakarlar mi devlette blemiorumm. Devletteki doktorda sey dedi bir de, sali gnu tkrar gel doguma girecekmis gibi dedi. Cnku o zaman vakt doluyor dedi. (Devlet 41+3e kdr bekletiyor diye bliorum) sali da tam 41 oluyorum.o zmanda giidisata gore karar verilir herhalde blemiorum. Suan son durum bu 😂 karisik bayagi ama bakalm nasippp 🤭