Pinkyy oglummehmedim canım utanma git yaptır bi cesaretle,bak gör pamuk gibi kuş gibi çıkıcaksın,çok uzun sürede çıkmaz,jilet zaten alerji ve kaşıntı yapar bide doğum esnasında kaşıntı ile uğraşma,20dakka sürer biter,yıllardır gidiyorum muhabbet sohbet ederek nasıl bittiğini anlamıyorum bile..
Minigimgeliyor Kesinlikle temiz bi ağdacıya gidin bence de. İki gün önce gittim 20 dk lık iş çok rahatladım. Kendim yapayım derken belim ağrıyodu zaten göremiyorum doğru düzgün o kadar uzun sürüyodu ki.
SedaYldrm oglummehmedim canım bende 28 .haftadayım başlarda riskli gebelik geçirdiğim için 2 kere permatik kullanmak zorunda kaldım ama 3 defadır yeniden ağda yapıyorum kendim büyük rahatlık karnım büyüdüğü halde zorlamadı beni almak bende pudralı kalıp Ağdayla alıyorum donduktan sonra elle çekiyorum büyük rahatlık ve oldukçada az ve seyrek geliyor bence hamilelikten kaynaklı oldukça azaldı benim
Aymehah oglummehmedim onu demek istedim kendi basına cok zor kuaföre git 10 dk mis olursun 1 ay suruyor neredeyse uzaması
Sarella oglummehmedim hem göbeğiniz den biraz zor olur hemde jiletten dolayı kalınlaşmıştır ve agrı daha fazla oluyor ama yinede çok daha iyi jiletten ben ağda yapmadan önce bir parol içiyorum daha az hissediyorum
deletedmom734 oglummehmedim Allah annemden razı olsun genç kızlığımdan beri ağda kullandım jileti nasıl kullanacağımı bile bilmem bikini bölgemdeki tüyler o kadar seyrekki çıkmaları ayları buluyor desem abartmamış olurum kol ve bacaklarımdakilerde kuaföre kırk yılın başında sir ağdaya gide gide ciddi azalma gösterdi... böyle giderse 40lı yaşlarımda tüy derdim kalmayacak gibi görünüyor 😁 ağdadan şaşmayın derim
baharayazz oglummehmedim ben kuaföre gidiyorum Canım 4 haftada bir felan gidiyorum tüm vücut . Hamile kalmadan önce ara sıra giderdim ara sıra jilet kullanırdım ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri gidiyorum . Bence doğumuna 12 gün kaldıysa direk kuaföre git emin ol kuaförde alınan kadar temiz alamazsın kendin.jiletin üstüne canın acicak ama olsun doğumuna tertemiz olursun kısa sürüyor zaten
Yasmin41 GbAY Gerizaklı densiz sen kimsin benimle bu şekilde konuşuyorsun herşeyi ince detayına kadar araştırmak anneliktir hadsiz seni bir de anne olacaksın hamile olacaksın beni burada hamile halimde sinirlendiriyorsun oradaki etkileşim rahim tarafına bir zararı olur belki diye soruyoruz boş boş cevap yazma !
Denisss Jiletin ustune kendiniz yaptiginizda caniniz daha cok aciycak kuafordede aciycak tabiki ama onlar artik ustalasmis vaziyette el cabuklugundan dolayi cabuk uyusur. Cok utanirdim gitmezdim simdi kosa kosa gidiyorum ordaki herkesin amaci ayni gerci benimki sadece agdaci ama olsun utanmayin rahat olun :)
BusraEda oglummehmedim ben veete o kadar para verdim. Ama carrefourun kendi ağdasını aldım aynı veet gibi elde ısıtılan. Oda pudralı yazıyor pembeli kutkutu. Ciltten cilde fark eder mi bilmiyorum ama o veetten daha sıkı tuttu resmen tüyleri. Dene derim
Dilosege oglummehmedim benimde doğuma 15 gün var ama ben karnimdan dolayı göremiyorum jiletle bile alamıyorum zor oluyo. Kendi kendine nasıl yapacaksinki. Kuaföre git bence onlar daha iýi temizliyorlar
Nslhnfdn oglummehmedim Hep kendim yapiyordum ama gobekle yapmak imkansiz gorunmuyo bile. Imkaniniz varsa kuafore gidin 10 dakikada hallediyorlar