Nrhnyc Youngmotherr dün yatısınız yapıldı mı? Bende dün hastaneye gittim lekelenmeyle su yok sancı yok geri gönderdiler. Bugünde birşey olmazsa yarın yatısım var bakalım
Nrhnyc Youngmotherr hmmm hayırlısı olsun. Bende yarın sabah yatıs yapıyorumm. Sağlıkla gelsin bebişlerimiz🤲🤲