1rabiatoree herkes farklı şey istiyor ben ilk hamileliğimi 35 e kadar tutmak için ne uğraştım. Doktor bu da aynı olabilir dedi diye sabah akşam dua ediyorum bari 37 yi göreyim diye. Çocuklar sağlıklı olsun da istedikleri zamanda gelsinler benim bir arkadaşım 41+5 te doğum yaptı 😂