Merhaba arkadaşlar ben 11 haftalık gebeyim. Benim karşı komşu Bir tabak çiğ köfte gönderdi. Ben önce bunu kısır sandım bir lokma ağzıma aldım Sonra dedim Eyvah Bu etli. Yani yutmuş bulundum. Böyle bir şey yaşayan var mı aramızda gerçekten korktum Çünkü Doktorum yasakladı. Bunun hakkında doktora bilgi vermem gerekiyor mu?