Diyetisyen 36+2 haftalık oldum ve bugün çok kötü mide bulantım başladı acaba neden ??? Doğum belirtisi mi oluyor yoksa üşüttüğümden ya da yediğim birşeyden midir ??? Böyle olan var mı ?
Amargi_nes Diyetisyen bende ayni seyden yakiniyorum gunlerdir. Ayimdayim ve mide bulantisi bas donmesi oluyor
Ecrinimleyla Diyetisyen ay bende 35 haftalığım sabah zor kalktım bi karın ağrısı bi kasıntı kafamı kaldıramadım daha yeni yeni kendime geldim 😞😞😞 hayırlısıyla doğursaydık valla halim yok işleri zorla yapıyorum mecburiyetten
Diyetisyen Eminetugbaannesi yanma son 3 aydır bende de var ama bugün mide bulantımda başladı anlamıyorum neden olduğunu
Cananscs Diyetisyen reflu de olabilir dogum yaklastigi icinde olabilir benim kizimdada simdiki hamileligimdede son ayda basladi 2 gun once dr a sordum reflu dendir dedi ve bi surup ile suya giren bi ilaç verdi
Eminetugbaannesi Diyetisyen bende dogum oncesi olabilecegini duymustum , afedersin ama ishal de oluyormus dogum oncesi. Bi doktoruna danis istersen tatlim
behrem 2 gündür benim de çok midem bulanıyor, hamileliğimin başında bile mide bulantım olmamıştı. bazıları doğumun habercisi diyor ama bilemiyorum ben çok emin değilim bu konudan 🙄
Diyetisyen behrem evet bende ondan dedim acaba doğum habercisi mi yoksa yediğimden veya üşüttüğümden mi bilemedim ama bugün sabah başladı anlayamadım bende yorgun ve bitkinim
Diyetisyen Evet reflü var zaten ama sadece yanma acıma yapıyordu bulantı yapmıyordu offf çok kötüyüm ya :(
Diyetisyen Ecrinimleyla Allahtan anneme yakınımda oraya geçtim bende yemek falan yapacak mecalim yok artık burda yicez