Hatice_123456 Nasıl gidiyor sezeryan olacaklar hangi güne tarih alındı sıcaklarla aranız nasıl ve cinsiyetleri nedir bebislerin
Sltnbyzt Hatice_123456 10 Ekim e verdi şuan 30+3 teyiz sıcaklar çok fena yoruyor bizi malesef Oğlum olucak hayırlısıyla
_brcu88_ Hatice_123456 biz yarın 32 olcaz Allah’ın inziyle cuma randevumuz var bakalım henüz gün belirlemedik sicaklar çok berbat gerçekten yatıp kalkiyorum klimayı icat eden adama dua ediyorum 😂🤭🌸 Kızımız olacak Allah’ın izniyle ❣️ 🌸
Hatice_123456 Sltnbyzt sıcaklardan bende bunaldım ayın 22 sinde randevum var ozaman gün alicam daha cinsiyetimiz belli değil arasını göstermiyor yan pozisyonda hep kız gibi dedi ama erkek olursa bana kızmayın demişti 😊
palperol Bende 31 e yenı gırdım ,yalancı kasılmalar başladı hafıf hafıf . Bebek kafası yukarda heralde hıssedıyorum baya hareketlendık ama hala dışardan gozlenmıyor benımkı bıraz oyle. İlk gebelık dıye olabılırmı yoksa karın zarım kalın dıye mı acaba😂😅
Ilosunuz1 palperol sanırım bendede yalancı kasilmalar oluyor 30+5 ve sürekli bebeğim toplanıyor gün içinde 4.5 kere korkmaya başladım bende çok hareketli bide ilk gebelik tecrubesizim 🥺
Elif_p Hatice_123456 merhaba biz 31+5 oldık cok fena sıcaklarla başım dertte üstelik evde kücük cocugum var fenalardayım bu ara 🤦♀️vantilatör olmasa herhalde yaşayamam cinsiyetimiz erkek gün henüz konışmadık ileriki haftalarda konusuruz dedi doktorum
EmineTarik Hatice_123456 pazartesi 31 olacağız ama biz ikiz bekliyoruz o yüzden eylülün ortası yada sonu gibi dogarkar salı günü kontrolümüz var bakalım gün verecek mi verse de benim oğlanlar duracak mı 🙈
Hatice_123456 Kubrakarahan bana doktorum 32. Haftada gün vercem demişti bende oyuzden 32. Haftaya ayarladım randevum u
cevriye35_ Hatice_123456 Bizde 31+3 şuan kızımızı bekliyoruz insallah iyidir carsamba gunu tekrar konrtole gidicem 1 hafta gerilik var dedi ve suyumuz azalmış 🙏😔