@Berraeray1 inşaallah Rabbim gönlüne göre versin inşallahh hayırlı pozitif pozitif haberler alın sağlıkla ilerlesin dayanabilirsen test gününü bekle iyice yükselsin ben de 7. Günde test yapmıştım silik çıkmıştı sonra kan verdim o da 19 çıkmıştı yükselicek mi diye 4 gün test günümü zor beklemiştimm ama bi daha yapmadım yani sıktım dişimiii 😊