Turk33 BCAN ben hergun muz kabak çekirdeği ve badem yedim birde haftada doktorum ne yapıyorsan cok guzel yapmissin devam et sana tavsiye vermicem dedi yediklerimin faydası oldu diye düşünüyorum
ug_fa-3diplomalianne BCAN ben tahin helvası, kaşar, yumurta, ceviz yemiştim her gün çok faydası oluyodu şimdi 2.gebeliğimde de aynısını yapıyorum bakalım nasıl olacak 🌺
inscnmya Kaç kg canım. Anne babanın kilosu da etken. Siz minyonsanız bebiş çok kilolu olmaz. Sağlıklı olsun kilosunu kafana takma 🐣
Hanimeller inscnmya valla benım bebeğimde geriden gelıyormus kilosu genetik olabilir diyolar ama anası babası iri nasıl oldu anlamadım 😂
Sareee39 Süt manda yordu kaşar peyniri yumurta çiğ badem kabak çekirdeği ceviz muz bunlar olmazsa olmaz ye ve sonrasını düşünme 🌸👀
Zeyzey055 Sareee39 Manda yoğurdu normal.dogumlarda bebeğin gec gelmesini sağlıyor diye biliyorum ama sizin ilk gebeliginiz mi acaba
Sareee39 Zeyzey055 evet canım ilk gebeliğim benimki sezeryan planlı ben tüketiyorum baya araştırmıştım bebeğe çok kilo yapıyor hergün 1 kase mutlaka yiyorum ben ve gelişimi önde gidiyor ama normal doğumda öyle bir etkisi var mı bilmiyorum hiç denk gelmedim öyle bir bilgiye detaylı araştırmak lazım tabi
Eylul0363 Hergun yumurta ,süt ,kaşar peynir, muz, kuruyemiş ve kırmızı et yiyorum yinede almiyo. Şimdide haşlanmış nohuta baslicam buda yaramazsa artık yapacak bişey yok doğunca alır😏😐