Selcan21 Youngmotherr gerçekten zor ya toplandıkça aşırı can yakıyor benimde böyle değil toplanınca iki tarafım da sertleşiyor canım aşırı yanıyo
Damla Evazada benimki de gelmek istemedi 40+6 da zorunlu sezaryen oldum. Kızlar erken gelir diyeni bulup öpmek istiyorum 😂😂
yumamiii Evazada ben de kız bekliyorum 39+3 hala gelmedi kanala bile inmedi bu sene bebişler geç geliyor canımıza okudular
Evazada yumamiii ben dün karn ağrısıyla gittim bişey yoktu azcık sancı çıktı nstde doktor ilişki önerdi bir hafta vakit var ama bir iki güne olur dedi böyle bel ağrısıda yaşamamıştım bilemiyorum yinede🤦🏻♀️
Evazada yumamiii evet ben 22 haftamdan ilişkide olmuyordum sertleşmişsin söyledi dün gece oldum birde bu gece şimdi ağrıdan uyuyamıyorum bakalım nolucak daha sert olmasnı bekliyorum tabii olursa🤦🏻♀️