Ahizen canım dün benden de kahverengi açık pembe arası bı akintı geldi nişan jölemsi oluyomuş ama benimki bildiğin leke şeklindeydi eşim doğum yakın ondan stres yapma diyo ama hastaneye de gitmedim bebeğim hareket ediyor ama içim yinede huzursuz doktorumda izinde inşallah doğum öncesi vücut kendini hazırlıyodur bide suyumda sınırdaydı inşallah bişey yoktur