Arkadaşlar 1 hafta önce hastaneye gittim sancı çıktı ama hissetmedim ben açılma varmı diye baktılar akşamına nişan geldi kahverengi şekilde sonra normal devam ettim sancı da yok açılmada açılma olsun diye afedersiniz ilişkiye girdik eşimle çok ağrım oldu alt tarafım sanki düşecek gibi ağrıdı şimdi iyiyim ama biraz önce sümüksü kanlı akıntı geldi bu ne demek oluyor sancı pazara kadar gelmezse pazar yatış verdi dr