Elif-d-s Kızlar bugün 35+3 üz ve geçen haftaya göre sadece 200 gr almış bebeğim🥺zorunlu sezeryan dr bugün 3 hafta sonrasına gün verdi nasıl daha iyi kilo aldırabilirim 1 hafta geriden geliyormuş çok üzülüyorum🥺🥺🥺
Sm135 Elif-d-s benimki de 1 hafta geriden geliyor o çok büyük bir sorun değil aslında. Bizimkide 2 haftada 470 gram almış. Sağlıklı olsunlarda 1 hafta gerilik gerilik sayılmıyor aslında. Siz yine de muz süt ceviz yulaf kaşar peyniri tüketin. Sağlıkla gelsin inşallah ☺️
Adapte34 Elif-d-s muz kaşar peyniri karpuz bunları tüketin birde bol su ve her gün bir bardak süt .. bence kiloya takılmayın önemli olan sağlıklı olması kiloyu doğduktan sonra hızla alır Allah’ın izniyle sağlıkla hayırlısıyla gelsin inşallah 😍
yaseminnnk Elif-d-s benimde 34+0 da 2200 dü haftada 200 gram almıştı doktor gayet normal doğuma 3400 olur yeterli demişti. Arttırayım mı yeme içmemi dedim hayır hiç gerek yok normal doğum için böyle ideal dedi .
dilarakerem01 Z_e_y_a_gul benim 31 haftalıkken 2400 gramdı şimdi 35+4 haftaya randevum var bakalım kaç olmuş
Z_e_y_a_gul Elif-d-s bence kilosu kayet iyi doğuma kadar 3000. 3500 falan olur normal doğum düşünüyorsanız böylesi daha iyi benim şuan 37+5 haftam kaç kilo olduğunu bilmiyorum Çarşamba günü kontrolümüz vardı Dr kilosunu soylemdi 18 günde ben 3 kilo almışım bebişim de almıştır inşallah 😊
defnezumram Elif-d-s canım geriden gelen kilosu değildir mesela karın çevresi baş yada bacak falandır ultrason kağıdında haftası yazar bı ölçümlerin
Mummumlilo 35+5 de 2750 grdı bebeğim ama bu ölçümler yüzde yüz doğru ölçümler deil aşağı yukarı değerde ölçümler yani bir haftaya çok takılma..
Elif-d-s Normalde ¾ gün öndeydi şimdi 1 hafta geeilemesine üzüldüm bu haftalarda herşey de yemeye çalışıyorum siz ekstra neler yapıyosunuz
Elif-d-s defnezumram öyle minik ki ultrasonda solda yazan yazılar okunmuyor hiç.Kilosu normal mi sizce
defnezumram Elif-d-s kilosu normal canım o dediğim gibi bi geriliktir o benimkininde başı 1hafta önde gidiyor
Rabissssscee Elif-d-s 3 hafta gerilik mevcut o haftada 1600 civarıydı :) 36da 2200 37 haftada 2400 38 haftada doğum :) sizin kilonuz gayet güzel neyi sıkıntı ediyorsunuz anlayamadım
DeryaDefnee Elif-d-s bizim de aynısı oldu kilolu iri bebek falan diyordu doktorumuz 2hafta önden gidiyor diyordu şimdi haftada 100gram bile almıyor önceki kontrolde 2 haftada 180 gram almıştı yine. Ama normal dedi siz de korkmayın ben doktora güvenip içimi rahatlatiyorum
yeninesilanne-99 Elif-d-s normal herşeyi yiyorum yemek seçmiyorum ama bu aralar sıcaktan yemek yiyemiyorum resmen sıvı besleniyorum