gamzecgr Mdileekk rahim büyümesinden kaynaklı o zaman merak etmeyin aklınızda olsun şiddetlenirse gidersiniz
DENIZ_55 Mdileekk tmm canım dikkat edin lütfen kendinize bol bol yatın uzaninca ayağının altına yastık koy daha iyi olur ben bazen oyke yapıyordum iş yapmayın bi süre bence yatın dinlenin siz ve bebeğiniz önemli
Mdileekk DENIZ_55 bugün temızlık yaptım bide 1 yasında bebeğim var sürekli kuçak istiyor ondan da olmuş olabilir bu da süpriz oldu zaten
Minikkush9496 Mdileekk bende tam 5 haftalık hamileyim ve aynı ağrı bendede var ara-sıra akıntımda oluyor her seferinde kan geldi sanıp korkuyorum birde aşırı qaz sancım var çok kötü🤦🏻♀️
e_blue_sky_a Mdileekk oluyor karın adet olacakmış gibi oluyor belde de ağrı oluyor ayakta durunca. Yalnız ufak Bi lekelenme dahi olursa mutlaka acile git hemen. Tv de uzanırken bacaklarını yukarı kaldır, çok ayakta durma. Sağlıklı bebek ise gelir rahat ol
Mdileekk gamzecgr bide 1 yaşında bebeğim var mecbur kucak istiyor kucağımda taşıyorm bu sorun olur mu acaba bu süpriz oldu zaten
Hsel Mdileekk Ben 7. Haftama kadar çok şiddetli Ağrı çektim yerleşme agrısı normal dedi hep Dr. Lekelenmelerim de oldu sürekli. Kırmızı renkte kanama olmadığı sürece sıkıntı olmaz inşallah
gamzecgr Mdileekk tutuncağı varsa tutunuyor gerçekten çok duyuyorum da ufak çocuğuyla ilgilenen aynı zamanda hamile olan gayet iyiler Allah’ın izniyle sizinde öyle olur zaten %100 dikkat edemiyoruz ister istemez
e_blue_sky_a Mdileekk ama çok korkma lekelenme vs olabilir, bebek sağlıklı ise düşmüyor lekelenme olsa bile. Progestan falan veriyorlar. Rahatlatıyor baya. Bacaklar yukarıda iyi geliyor ağrı geçiyor
Mdileekk gamzecgr inşallah yani annem gibi konuştunuz oda aynı şeyleri söyledi herşey Allah’tan sonuçta 🥰
Hilallf Bendede çok fazla kasık ağrısı ve gel ağrısı oşuyprdu adet olacağım diye sürekli wc ye gidip bakıyprdum ama çok şükür bi sıkıntı olmadı
Rsahbaz Nazlicanxxx o yerleşme ağrısı oluyor kasıkta çok normal. Benim 2. Si bu ilkindede çok oluyordu. Ama bel ağrım zaten fıtıktan dolayı var. Bir akıntı vs olmadıkça korkmazdım. Ama yinede endişeliyseniz doktorunuza sorun derim