Gul1616 Mdileekk Nazlicanxxx Bende de oldu canım hatta adet olmuş gibi hissediyordum her lavaboya gittiğimde kan geldi sanıyordum . Gece acile bile gittim bu sebebten alttan ultrasonla baktı keseyi görmüştü bebeğin yerleşme ağrısı normaldir demişti . Tabi aşırı ağrı ve kan lekelenme gibi bi durum varsa hastaneye gidin bence
eylulmihrasmom Mdileekk hamileliğin her döneminde normal bi durum kasık ve bel ağrısı. bebek yerleşmeye çalışıyor. kanama olmadığı sürece düşük belirtisi denemez
DENIZ_55 Mdileekk eger normal azsa özellikle uzaninca geçiyor sanki yerleşme agrisi ama şiddetli ise düşük belirtisi ben 6 haftadan belli çekiyorum şuan ilerledi dinlenmeme rağmen bebeğin etrafta kan birikmiş iğne vuruluyorum bence azda olsa yatın bu haftalar çok tehlikeli canim
Nazlicanxxx Aynı şekil ben de de var bu ağrılar karın ağrısı ve kasık ağrısı düşük belirtisi mi oluyor?
Rsahbaz Nazlicanxxx o yerleşme ağrısı oluyor kasıkta çok normal. Benim 2. Si bu ilkindede çok oluyordu. Ama bel ağrım zaten fıtıktan dolayı var. Bir akıntı vs olmadıkça korkmazdım. Ama yinede endişeliyseniz doktorunuza sorun derim
Nazlicanxxx Aynı şekil ben de de var bu ağrılar karın ağrısı ve kasık ağrısı düşük belirtisi mi oluyor?
Nazlicanxxx Gul1616 lekelenme yok şükür ama karın ağrısı ve kasık ağrısı vok fazla pazartesi doktora gideceğim
Mdileekk Gul1616 adet sancısı gibi aynen kan gelecek diye korkmaya başladım alttan muayene ilk hamilelikte travmam 😅
Tugba_sari Mdileekk internete bakıp kafanızı karıştırmayın çok fazla, internette herşeye kanser derler 😁 hamileliğin başında ağrı normal kanama olmadığı sürece
eylulmihrasmom Mdileekk hiç korkmayın keyfini çıkarın hamileliğin çok normal bir süreç sağlıkla gelsin inşallah 🥰
Mdileekk DENIZ_55 yaaa geçmiş olsun inşallah sağlıcakla kucagımıza alırız yani uzanınca hafifliyor gibi ılık ılık gelen bel agrısı
Arzuseen Mdileekk kanaman veya lekenmen yoksa korkma bende çektim o haftalarda çok adet sancısı gibi vücut değişikliğe alışmaya çalışıyor belini desteksiz bırakma otururken boşlukta kalmasın ben sürekli minderle destekliyorum korkma☺️
Mdileekk Arzuseen tesekkür ederim, canım için, Rahatladı ilk gebelikte böyle bişey yaşamadığım için korktm birsz
DENIZ_55 Mdileekk tmm canım dikkat edin lütfen kendinize bol bol yatın uzaninca ayağının altına yastık koy daha iyi olur ben bazen oyke yapıyordum iş yapmayın bi süre bence yatın dinlenin siz ve bebeğiniz önemli