Busakturk K-1997 hayalet bisey görüyo da gibiyim görmüyoda yanılgı gibi uzaktan bakınca görmüyorum ortadaki net o ne kadar sürede cıktı canım
K-1997 K-1997 NewMom___ Busakturk Fik  kızlar günaydın ilk idrarla yaptım ben bile gözle zor görüyorum bu testte
Busakturk K-1997 canım benm regl gecmemin 3. Günü negatif 6. Günü pozitif çıkmıstı ve çok silikti kanda 13 le öğrenmiştim biraz bekle
Dygyns K-1997 gebelikte geçikti ise böylede silik çıkmış zaten bariz belli silik cizgi 2 haftalık vs hamilelik vardır.
K-1997 Dygyns inşallah kuzum bi kaç kere böyle silik çizgiler yüzünde koşa koşa kan verdim hemen negatif çıktı bu sefer biraz koyulaşmasın beklemek istiyorum çarşamba doktor randevum var o zaman vericem kanı
K-1997 Busakturk ne güzel ya inşallah benim de vardır sen de inşallah sağlıkla büyütürsün canım peki böyle gebelik testleri yaptın mı sürekli yapıyorum da
Busakturk K-1997 yaptım canım ilkti meraktaydm evde olan testleri hep yapmıstım negatifti dedim kesin negatif en son yaptıgımıda olumsuz net dir yapıp cıkıp 5 dk sonra baktıgımda çizgiyi görmüştğm sjssj inşAllah sendee çok güzel sonucu alırsın
Dygyns K-1997 Allah gönlüne göre versin çokta düşünme streste çok etkili biraz rahat bırak kendini kan verirsen yaz merak ettim.
K-1997 Elifdddd sürekli test yaparmıydın ben artık kendimi kafayı yemiş gibi hissediyorum da korkum artık sadece psikolojim bozulacak diye
K-1997 Busakturk inşallah ya çok sevindim senin adına umarım vardır bende de bu arada hiç bir belirtim yok ve pcosum genel de hep adet gecikmesi yaşarım
K-1997 Busakturk ooo hemen ertesi günü koyulaşmadı mı ben şimdi şey düşünüyorum yarın sabah yapsam biraz daha koyulaşır mı acaba zaten yarın gün içinde erken gebelik te alıcam
Elifdddd K-1997 benım 2.gebelik ben şaşırdığım için yapmıstım ama yapmana gerek yok cok takmaa istersen sağlık ocağına git bi kan testi ver gebelik ordada cıkar hemen
Busakturk K-1997 silik çıktıktan sonra ertesi gün yaptıgımda koyulastı . Ama ilk negatif cıkınca yapmadım baktım 3 gün daha gecti üstünden arkafsmın yap demesiyle yapmıstım
NewMom___ @K-1997 o zaman yarın yapabilirsin sabah ilk idrarınla yap ama eğer bekleyebilirsende iki gün felan geçsin üstünden ortakinde var gözüküyor netleşmesi içinde en garanti kan vermen daha çabuk sonuç alırsın beta veriyosun orda hemen çıkıyor
K-1997 NewMom___ Pazar günü verdim 0.100 çıktı negatif yine üzüldüm üzdüm kendimi diye bu sefer biraz bu testleri kontrol edicim çarşamba vericem beta zaten randevum var