Sedef93 benimde 8. Ayın sonunda oldu 2 yıl korunmuştuk 8 ay olsun diye uğraştık her ay bir hevesle beklemek nedir bilirim. Ama tam ümidini kesince olucak demişlerdi öylede oldu bende. Ümidim kalmadı tam olmuyo demekki dediğim ay hamile olduğmu öğrendim hemde o ara okadar ağır kaldırmıştımki nasip eden Allah ediyor umutsuzluğa kapılma😇