NewMom___ @Busraaa1014 o zaman tekrar görünmene gerek yok ben şuan 16+2 deyim hala devam ediyor zaten ağrın var diye veriyorum dedi
NewMom___ @Busraaa1014 ya normalde araştırdım bebek büyüyor haliyle rahimde büyüdüğü için oluyormuş ilk aylarımda çok yoğun oluyordu ağrım öyle değil dayanilmiycak gibi ama arada oluyor
Lindam06 Busraaa1014 bizde 14.haftadayız benimde cok ağrıyor. Doktor normal dedi buyudukce gerilme yapıyormuş rahim kasları
NewMom___ @Busraaa1014 etmez ki arada gelen kusmalar halsizlik yorgunluk ne zaman geçer bilmiyorum beni mahvediyor sizin
ElifKarata serhan yarn gidicem inşallah öğreniriz 🥰🥰 2. Benm bu ilkinde çok merak etmemiştim smdi çok merak ediyorum cinsiyetini 🥰
serhan ElifKarata insallah bende oyle bir kizim var bunu erkek istiyorum hayırlısı olsun tabi bakalim ne cikacak haber verirsen sevinirim 😂
ebru31111 Busraaa1014 bende aynı şekilde belim karın ağrım var regl ağrısı gibi 1 aydır var bende doktora görüştüm normal dedi ve Şuan halen var ağrım 16+2
ebru31111 Busraaa1014 amin yazdığım düşmedi diye tekrar yazdım ve karışma yazdığım çıktı kusura bakma
NewMom___ @Busraaa1014 bulantı ilacı kullanıyorum ben o yine idare ediyor beni almayınca çok çok kötüyüm
ebru31111 Busraaa1014 bende ulturasyonda doğru çıktıysa 16+2 hafta olduk bende bel ağrım kasık ağrım regl başlangıç ağrısı gibi gitim doktora 2 defa normal dedi ama 2 ay olacak halen var bu 2 günde daha fazla artı agrı korkuyorum bişey olacak diye 🥹