Nuryg biz bi yere kadar yetebiliyoruz zaten gerçekten fazlası bizi zorluyor. Ev işi normal iş vs olmasa evet belki tamamen odaklanabiliriz ama yetmiyor bu sebeple. Okulda sadece sırf bu konular olduğundan sosyalleşebiliyorlar. Kötü alışkanlıklarından kurtulamlsr da oluyor aksine daha da kapan da oluyor bu konuda da okulun öğretmenin tavrı çok önemli