Ben 4 yalında gönderdim yarım gün olarak o da öğleden sonra. 5 yaşında da aynı okulda anaokulu grubuna devam etti. Biz de evde etkinlik çok fazla yapardık ama srtık yetemediğimi hissetmiştim çok faydasını gördüm ingilizce alt yapısını oluşturdu kelime haznesi artrı, ritmik saymada çok iyi 100e kadar 1er 2şer 5er 10ar sayabiliyor, toplama çıkarma da iki basamaklılara ulaştı. Harfleri tanıyor. Ne bilim ekstra öğrendiği şarkılar diş fırçalamasından tutun da arkadaş ilişkisine kadar hem de. Tabi okulunun ve öğretmeninin de katkısı var bunda 😊 şimdi bu sene 1. Sınıfa başlayacak 🥰