Hatice333 kanı ne zaman verdin ki canım 48 saat oldu mu düzenli artış için 2 gün deniliyor. İnşallah 🤲🏻 adet gününü baz almayacaksin iğne vurulduktan sonra 14. Günü adet günün sayılıyor demişti doktorum o yüzden çıktı canım. Çünkü normalde yumurtlamanın üzerinden 14 gün geçtikten sonra adet oluyoruz o yüzden iğnenin 14. Günü test günü ve adet günü sayiliyormus