pembemor25 cagla9094 benimde belli değil sezaryen olacak ama benim 3. Haftasına falan kalmaz en geç 2. Haftasına kadar olur diye düşünüyorum bakalım doktor ne zaman gün verecek 😍 34+4teyim 😊
cagla9094 pembemor25 hayırlısı olsun inşallah benim de sezaryen olucak 32+6yım😊 evlatlarımızı sağ salim kucağımıza alalım inşallah☺️
Oykukuzey pembemor25 valla ne koyuyorsan giydiriyorlar. Zaten aldıktan sonra da kontrol edersin. Burda çocuktan önemli senin durumun, öncelik sensin.