Gebeysek1 Birkucukprens bizimde erken gelmezse tarih Eylül. Erken gelmezse kilosu sebebiyle sezaryen olacağım için benimde içimden geçen tarih 1 Eylül. Sağlıcakla kucağımıza alalım
uralnur Melissatg ayy bende tam 35+0 bende sizin gibi geceleri yatamıyorum bile kesilen bir ağrı değil sürekli olan bir bel ağrısı var anlamış değilim 🙄
Merve1616 Birkucukprens İnşallah sağolun🌸 Şeker yükleme testi yaptırdım.1.saatte 144 çıktı.Daha önce belirti vermedi. Diyet yapıyorum 2 aydır bebek kilo aldı ama ben almadım aksine kilo verdim
BuseVeMinikleri Birkucukprens ilk oğlum 5 Eylülde doğmuştu 🫠 ikincime de 20 eylüle kadar bekleyelim dedi doktor
Senayuzuntas Birkucukprens ahh keşke öyle oldaydı şimdiden kıskançlık duygusu sardı önüne geçmekle ugrasıyorum
Birkucukprens Senayuzuntas bebiş eve geldiğinde farklı olur illaki abilik duygusu yüklenir alışırlar birbirlerine
Yurdanuradsz 8 veya 9 eylül de benim doğum olacak inşallah 🙏 normal düşünseydim belki aynı gün bile doğum günümüz olabilirdi bebişimle 😻
imren_melinarya Cgdem123 ayiniz normalmis o zaman benim 2. Hamileligimdi 32 de dogum yaptim acil doguma aldilar acilma olunca ilkim sezeryandi cunku simdi 3. Ye hamileyim 35. Haftadayim bende
Rabissssscee Birkucukprens tahmini doğum tarihi uygulamaya göre 1 Eylül (eşimle tanışmaa yıl dönümümüz 😁) ama gelişimimiz geriden geliyor 18 Ağustos tam 38 hafta olarak belirledik bakalım doğum zamanını 🥲
Ela_nur19 33 haftalık olduk Eylül’de gelicek ama normal olacağı için ne zaman gelmek isterse artık kızıma bağlı
Sssssbvxx Birkucukprens doğum tarihini kaçıncı haftada belirlendi bende 34 randevum var doktor belirlermi sizce