Gizemengin35 inşallah güzel bir doğum gerçekleşir saglıkla alırsınız kucağınıza. Şans işi bu doğum bazıları devlette özel gbi yapıyor bazıları çektiği sıkıntıları anlatıyor insan korkuyor. Şahsen devlete gitmeyi düşünemiyorum zaten deprem bölgesi hastaneler de ilgi alaka sıfır asıl devlet hastanesi enkaz ve çok uğraştırıyorlar özel daha iyi.