User22 Efnan3443 bende öyleydim 5 kilo verdim ilk haftalarda doktoruna bulantı hapı yazdır ben serum bile taktırıyorum arada bulantıdan
happy_mutter Efnan3443 kola elbette normal bir insana dahi zararlı,sizin de fazla tüketmemenizi öneririm.Bir iki bardaktan çok da bir sıkıntı olmaz ama sürekli içmek riskli bence.onun yerine tuzlu çubuk kraker,sarı leblebi tüketebilirsiniz.Bende çok işe yaradı.
Efnan3443 happy_mutter Kola soğuk ve asitli olduğu için biraz dindiriyor ama bir daha içmemeye çalişacam çok sağol
Buhara Efnan3443 kolayı milyon tane zararı yüzünden çok sevdiğim halde 12 yaşında bıraktım bir daha da içmedim içmeseniz çok daha iyi ciddi manada leke ve kafein var. Suyunuza taze nane yaprağı atabilirsiniz mevsiminde nar tüketebilirsiniz nar suyu kendiniz yapıp içebilirsiniz. Beyaz leblebi olabilir , birde az ama sık yiyin
Ayfer- Efnan3443 reçetesiz çok pahalı. Sorun değil dersen tabi alabilirsin. Reçetesiz 250 felan. Reçeteyle 40 tl gibi
bdenerigokce Efnan3443 doktorum abartmadığın sürece istediğini ye iç demişti ama bi ara çok abarttım ve boş kilo olarak geri dönünce şuan hiç içmiyorum ama çok zor
bdenerigokce Efnan3443 annem bana hamileyken hep içmiş çok şükür iyiyim 😂 tek sorun annem çok kilo almış şişmiş hep ödem olmuş her yeri, onu da istemediğim için içmiyorum artık😂😂😂