Hmyraltnts Kartanem5613 Yani en son 3 Ay önce mi adet oldun. Ve şuan bebek yok mu diyor doktor kesenin içinde. Çok değişik ilk defa böyle bir şey duyuyorum
Kartanem5613 Hmyraltnts mayıs 20 temizlendim kese var bebek kendini gostermiyo dedi agrilarim var dedim pazartesi gel daha net solicem dedi
tugcesakzci En son 13 Mayısta adet olduysanız bebeğinizin şimdiye oluşmuş olması lazım yalnız yaklaşık 13 haftalık falan oluyor çünkü. Çok küçük olması için son adet tarihinizin temmuz başı olması lazım. 13 haftalık bebeğin ultrason da görünmemesi imkansız
tugcesakzci Kartanem5613 En son 13 Mayısta adet olduysanız bebeğinizin şimdiye oluşmuş olması lazım yalnız yaklaşık 13 haftalık falan oluyor çünkü. Çok küçük olması için son adet tarihinizin temmuz başı olması lazım. 13 haftalık bebeğin ultrason da görünmemesi imkansız
Kartanem5613 tugcesakzci canım 3 ay oldu ya mesela ben adet hiç görmedim hangi hafta tutu o belli değil işte ama doktor pazartesi ne dicek bakalim
tugcesakzci Kartanem5613 3 ay içerisinde olmaman mayıs 20den sonra tuttuğunu gösterir yoksa 13 haziranda eğer düzenliyse tekrardan adet olurdun. Normal bir şey değil yani bu kadar süre olmadığın için çoktan bebeği görmüş olurdun. Dediğim gibi sat a göre görünmeyecek bir bebek değil. Çünkü senin son adet tarihine göre bebeğin kaç haftalık olduğu belli oluyor. Doktorun söylediği şey aşırı saçma bence başka doktora da görün
Hmyraltnts Kartanem5613 ya i şuan rahat 12 13 haftalık olması gerekiyor kese var bebeği nası göremiyor çok değişik geldi başka bir doktora git bence sadece tek bi doktorun dediğiyle hareket etme derim ben sana. Hayırlısı olsun