Minikmucize13 süre normal ama o süreçte (kanama, leke vs şeyler olursa) inşallah hiç yaşamazsın da eğer olursa gidersin doktora canım. Banada öyle dedi ama bende 8.haftadan sonra leke oldu, geçmeyen kusma mide bulantısı olduğu için gittim. Rabbim sağlıklı güzel gebelikler nasip etsin 🙏🏻