Rabbim sağlıkla kavuştursun sizi.Telaş yapmayın yeğenim de aynı şekilde doğdu 15 20 gün kaldı.Makineden ayırılabildiği kendi nefes alabikdiği dakikalık aralıklarda ki bu 1 hafta sonra fln olmaya başladı.Süt sağıldı mama verildi.Hastanede tek bırakıp eve bile geldik ama geçti bir şekilde şimdi 3 yaşında bir tosuncuk.Rabbim sizi de tez zaman da kavuştursun normal böyle şeyler siz üzülmeyin ki onu da sağlıkla besleyin.