HeycanliMommy benim de bebeğim kaldığında süt sağmak zulüm gibi geliyordu sonuç olarak çok üzüldüm sütüm azaldı . Emin ol enfeksiyon tedavisi var solunum sıkıntısı da geçer birkaç güne . Benim bebeğim doğarken oksijensiz kaldı beyninde hasar olabilir kendinden daha kötüleri düşün canım bana şuan enfeksiyon felan çok önemsiz geliyor