Bume Hicran57 belli değil şuan ne olduğu beta hala düşük çıkıyor adetim 11 gün geçti ,geç döllenmedir inşallah başka bir şeyi kaldıramam cidden kötü bi durum kan verdim bugün de progesterona bakılacak ona göre doktorum iyi mi kötü mü söyleyecek
Bume Hicran57 çok geçmiş olsun evet 500 olması gerekirken 300 bile olmamıştı kimyasal olunca ne oluyor kendiliğinden düşüyor mu yoksa doktorların müdahalesine gerek var mı