Sefaelifhome Rabbim insallah tez zamanda saglıcakla kucagına almayı nasıp etsın cnm bende 22 ıncı haftamda 3 cm acılma ve rahım kısaşıgı yuzunden acıl serklaj oldum suan 32+5 ım benımde agrılarım var ama dun doktora gıttım hersey yolunda ıdrar yolu enfeksıyonu ve vajınal enfeksıyon var dedı ılac yazdı umarım ılaclar agrımı dındırır bas gelıs pozısyonda duruyomus sezeryan olucam eylulun 4 unde gel sezeryan ıcın gun verıcem dedı umarım 3 haftayı daha atlata bılırız