Merhaba arkadaslar iki gün önce 32+1 haftalık doğum yaptım serklajlı olmama rağmen kanama bölgesi görüldü dr alınması lazım dedi zarar verebilir dedi şimdi kızım küvezde inşallah hayırlısıyla alıcaz kucağımıza 1780 kilo kızımız oldu solunumdan yatıyor şuanlık dualarınızı bekliyoruz