Annessiiiiiiiii gkce_12 bende verdim canım heyecanlıyım hala regl olmadığıma göre bir Ümit var kendimi de moda sokmak istemiyorum 🤦🏻♀️ Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲🏻
Annessiiiiiiiii gkce_12 benim de 4 5 gibi çıkar diye düşünüyorum ara ara e nabızdan bakıyorum ses yok hala
Annessiiiiiiiii gkce_12 kız bende aldım çamaşır suyunu girdim mutfağa kendimi işe vurdum yoksa dayanamayacağım arayıp birilerine anlatacağım sabırsızlanıyorum 🙊
Mltmbrz gkce_12 yaa çok sevindim canım tebrik ederim. Rabbim sağlıkla kucağına almayıda nasip etsin inşallah ☺️
Annessiiiiiiiii gkce_12 yaaa çok sevindim maşallah sübhanallah rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah 😍 ben daha bekliyorum çıkmamış 🥹
Annessiiiiiiiii gkce_12 benim sonuç e nabıza düşmedi ve kanama başladı bende ne oluyor şimdi ben anlamıyorum düşük mü yapıyorum regl mi oldum 😰
gkce_12 tatlibebegim_ evet ben Mayıs ayında kimyasal gebelik geceirdim bu ayda yumurtlama günlerini değerlendirdim
gkce_12 pnar1108 çokkkk teşekkürler Allah herkesden razı olsun isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲