Annessiiiiiiiii Ya benim 9 gün gecikmem var evde idrar testi yaptım tek çizgi çıktı inanılmaz da ağrım var oldum olacağım diyorum içime sinmiyor yarın kan vermeye gideceğim 🥹
Annessiiiiiiiii pnar1108 insan nasıl da heyecanlanıyor ya oysaki olursa 2. Gebeliğim olacak 19 aylık oğlum var 🙈
pnar1108 Annessiiiiiiiii benim ilk olacak ve inanır mısınız ilk denemede. o yüzden şoktayım aslında. sizin 2. de olsa insana mucize geliyor resmen🥰
Annessiiiiiiiii pnar1108 inanırım benim oğlumda öyle oldu şok olmuştuk zaten hiç bir şey bilmiyorduk cahildik yeni evlenmiştim rabbim kucağına almayı mürüvvetini görmeyi nasip etsin inşallah 😅🥰
gkce_12 Ayy bende yarın kan verecem dua edin iki gündür test yapıyorum çıkıyor kanda da çıkar inşallah
Annessiiiiiiiii gkce_12 bende öyle yapacağım ama pek ihtimal de vermiyorum da neyse baktırayım bir içim rahat eder hiç değilse
Btlsmt Yaa benim de ilk yaptığım test böyle çıkmıştı şimdi 26 haftalık hamileyim 😇 tebrik ederim sağlıkla kucağına alırsın bebeğini inşallah 😇
Annessiiiiiiiii gkce_12 bende verdim canım heyecanlıyım hala regl olmadığıma göre bir Ümit var kendimi de moda sokmak istemiyorum 🤦🏻♀️ Rabbim hakkımızda hayırlısını nasip etsin inşallah 🤲🏻