Herkese Merhaba ,
Burda çok fazla doğum hikayesi okudum ve hep benim nasıl olacak acaba diye hayaller kurdum pozitif hikayeleri okuduğum da Allah ‘ım bana da böyle kolay doğum nasip et diye çok dua ettim Rabbim dualarımı kabul etti dilerim okuyan herkesin benimki kadar kolay doğumu olur.
Tam 38+0 da 24 Mayıs gece saat 03.05 te lavabo ihtiyacı için kalktım geri yatağa döndüm uykum gelene kadar form da takılayım diye telefona bakıyordum. Kasık bel ve popom da bir sızı hissettim başta önemsemedim ancak sürekli oluyor geçiyordu. İçimden ay acaba doğum sancısı olabilir mi ki diye geçirdim. Hemen telefonuma kasılma sayar indirdim sancı geldikçe tuşladım tam 8 dakika da bir düzenli geliyordu inanılmaz heyecan yaptım eşim yanımda uyuyor ama yalancı sancı olabilir mi diye de uyandırmak istemedim. 3 saat bu şekilde yatakta uzandım çok zorlayıcı sancılar değil adet ağrısı gibiydi zaten benim adetim de hep aşırı sancılı geçerdi o yüzden emin olamadım. 06.20 de duşa girmeye karar verdim sıcak bir duş alınca eğer sancı geçiyorsa yalancı eğer sancı artıyorsa gerçek sancıdır demişti eğitim de ebe . Çamaşır alırken eşim uyandı ne oluyor diye sancım var emin olmak için duşa gircem uyuma hastaneye gidebiliriz dedim. Suyun altına girer girmez şiddetli sancılar hissetmeye başladım 5 dk bir oluyordu kasılma sayar artık hastaneye gidin diye uyarı veriyordu hemencecik giyinip çıktık. Acile giriş yaptığımız da saat 07.10 civarıydı. Doktor ultrason a baktı açıklığımı kontrol etti 4 cm dedi nat gönderdi nst bağlandığında artık sancı dan çok tuvalet ihtiyacı hissediyordum ve altıma yapıcam korkusuyla kendimi sıkıyordum tanaiyonum yüksek çıktı bir yandan oksijen bağladılar ve ebe doğumun başlamış hayırlı olsun dedi. Eşimi çağırdılar evrakları imzalaması için ama ben o sırada ebelere lavaboya gitmem lazım diye yalvarıyorum onlar olmaz diyor Hatta eşiöin elinden tutup yere çömeldim ebeler yapma bakma burda doğurursum falan diyor 😂tekerlekli sandalye ile doğumhaneye çıkardılar oda ya girdiğimde gözüme tuvaleti kestirdim çünkü altıma yapacağımdan korkuyordum😂 Ebe izin vermedi o tuvalet değil bebek dedi ben de hayır 10 dk önce açılmam 4 cm idi ilk doğumum daha var bi gidip geleyim falan dedim ebe tamam yat açıklığına bakayım sonra izin vercem söz dedi yattım bakmasıyla 9 cm suyunu patlatcam iatediğin kdar ıkın dedi. Hemen doktorum geldi sancın gelince güzelce ıkın dedi tam 3 ıkınma da kucağımdaydı güzel kızım. Epizyom vardı çünkü minik kızım eli yüzünde geldi yırtıklarım da oluştu ama herşeye değerdi ve o kadar mucizevi bir andı ki dilerim herkese nasip olur. Şuan güzel kızım emdi ve ben bunu yazarken yanımda uyuyor .
Hikayemin biraz olsun sizinde içinizi ferahlatması dileğiyle.MaşaAllah ınızı eksik etmeyin 🥰🧿