Dusenerler Gunay_2412 çok normal şuan senin organların eskiye nazaran iki katı hızla çalışıyor kalbin ciğerlerin vs. O yüzden normal canım arada bende de oluyor
Sevdaistanbul Gunay_2412 yine de kan değerlerinize baktırın bence doktorunuza söyleyin mutlaka bir şey verir. Ben acile gitmiştim kalp ağrısı ve çarpıntıyla 🙈 acildeki doktor kadın doğumcu değildi ama kanın çok düşmüş dedi