Ayse2306- benimde var 6 haftalikken hafif leke geldi acile gittim eve git dinlen dedi kadin doguma sevk etti oda Protestan verdi surekli yatıyordum kullandım ama 2 gün önce ağrım arttı bebeğe bisey oldu sandık acile gittim tekrar bunda bebegin etrafinda kan olusmus düşük tehliken devam ediyor hiçbir iş yapma yat dinlen dedi iğne yazdı suan hem iğne hem fitil kullanıyorum nasıl geçecek bu hamilelik hiç bilmiyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun