Kadir3565asli Hafizeipek korksaydım evlenmezdim zaten severek evlendim lise ikiye kadar okudum yemek temizlik ev işi fln da biliyorum çok şükür iki küçük kardesimi de bzi sorunlardan dolayı ben büyüttüğüm için bebek de zor gelmiyor bana 🤔👍
Mervenin Meli aynen bende öyle hamileliğimde çok zor geçiyor zaten hep bir pimpiriklik içindeyim inşallah altından kalka biliriz minik bebişlerimize güzel güzel bakarız😇🙏🏼
mimarkadin Askmeysesi yavaş yavaş öğrenirsin canım. Genç yaşta anne olup onunla büyümek çok güzel bir şey olmalı❤️😍
mimarkadin Askmeysesi devamlı oku ve bilmediğin herşeyini doktoruna sor. Araştır. Yavaş yavaş öğrenirsin.
Hafizeipek Kadir3565asli bebek zor gelmiyor ben zaten anaokulu öğretmeniyim ama sonuçta her zaman bebek olarak kalmiyolar ömür boyu olan bir sorumluluk. bana zor gelen evlilik keşke 35 ten sonra evlenseydim diyorum
Kadir3565asli Hafizeipek her ne kadar bunu soylemek icin gecte olsa evlilik banada zor geliyor ayni kisiyle biraz da gec evlenseymisim dedigim oluyor acikcasi 22 ,23 gibi🙈
Hafizeipek Kadir3565asli işte ne kadar seversen sev sonuçta evlenince bütün hayatın değişiyor 🤷 bir de işin içine maddi sıkıntılar girdi mi b*k mu vardı da evlendim diyorum şahsen 😆
ucan44 reinamm ay her yerde goruyorum yorumlarini laflarin cuk oturuyor acik net direkt yaziyorsun bravo 😊😊😊😊😊