Slnaycn Kızlar 2. Hamileliğim ve ilkinin aksine aşırı yorgun hissediyorum böyle kalkasim yok sizlerde öyle misiniz ? İlkinde gezer tozar hiç yerimde durmadım şimdi her şeye üşeniyorum 🤣
Zeynep_Sedat Slnaycn beeeennnn. İlkinde sanki ben hamile değildim. Bunda ne enerjim var ne yerimden kalkabiliyorum her yerim ağrıyor bacak ağrısı ayrı bişe 😔
Hizligonzales Slnaycn bende oyleyim valla bide evde kucuk cocuk olunca insan iyice yoruluyor hic elim kolum kalkmiyor ustune bide sicaklar malum kac gundur ev temizlenecek ben eve bakiyorum ev bana
Blueberry0 Slnaycn tam tersi olması gerekmiyor muydu ya 2 nci gebelikte daha bi enerjik oluyolar sanki🤣 Benim ilk gebeliğim kaplumbağa gibiyim valla 🤪 hep enerjisizim yemek bile zor yapıyrm
Tsrhlya Slnaycn Benim ilk hamileliğim 29.haftadayım ama benim de enerjim yok depresyona doğru ilerliyorum sanırım
Slnaycn Zeynep_Sedat evet ya oğlum 5 yaşında ona bile yetişemiyorum bir de ev taşıdık havalar sıcak anlayacağın fenalardayim 🤣
Slnaycn Hizligonzales ay hiç temizlik deme taşınacak diye elimi sürmedim dün eşyalarım gitti ama bende bittim şimdi de yatıyorum öyle boş boş 🤣
Zeynep_Sedat Slnaycn benimki de 4 buçuk yaşında oğlum. Bende yeni başka şehire taşındım yol yordu ev topla yerleştir bittim adım atacak halim yok Okul istemeyen oğlum ben okula gitmek istiyorum diyor çünkü ilgilenemiyorum bile
Slnaycn Blueberry0 bilmiyorum ki sıcaklardan mi artık ne ile alakalı 🤣 ilkinde sabah gezmeye gittim akşam doğuma gittim öyle geziyordum 🤣
Slnaycn Tsrhlya hepimizin durumu aynı sanırım bende 27. Haftadayim su sıcaklar da biraz gecseydi belki daha iyi olabilirdik
Asel-2023 Slnaycn 3.cu yu bekliyorum resmen sürünerek geçiyor 28 olduk doktor doğur dese doguraxam tövbe estağfurullah o kadar yordu beni psikoloji felan yerlerde
Asel-2023 Slnaycn değilsin değilsin ben prenses olmak için 6 sene sonra bebe yaptım ayakkabısını bulamamış kül kedisi gibiyim yeminle 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
MirsT Slnaycn kesinlikle beeeeen ☺️ aşırı zorlanıyorum bu hamileliğimde elim kolum kalkmıyor bulantılar prilam içmeden duramıyorum 1. De 9. Ayın içinde ev taşıdım o derece hareketli ve atiltim