cokkasmabeabi ikinci doğumla üçün arasi 5,5 sene . Benim ki de pandemi dönemi oldu. 38+4 kurban arifesinden bir gün önce hafif kasilmalarim var bende bayram temizliği yapıyorum günlerden pazar eşimle merdiven siliyoruz , korkarım bayramda doğuracağım doktor da yok dedim . Temizliği bitirdik dışarı merdivenler kaldı eşimde ben yarın evdeyim ben yaparım sen sakın yapma dedi. Tamam dedik , hamileligim boyunca yaptığım rutin akşam yürüyüşüne çıktım komsularimla onca yorgunluğun üzerine. ( sagolsun komsularim da benimle seferber olmuştu yürüyüş yapıyorduk birlikte ) komşularla yürüyüş bitti , eşim gel birazda benimle yürü sana dondurma ısmarlarım dedi kaçırır mıyım 1 saatte onunla ve iki oğlumla yürüdük. Eve geldim pert. Ama hafif kasilmalarim var hala . ( son 2 ayimda hep vardı) yattık uyuduk gece 1 gibi tuvalete kalktım sıkıştırıyor sürekli geldim uyku tutmadı. Doğum yapicam belli diyorum ama daha çok var diyorum ne su geldi ne Nisan. Koca Bi bardak süt kiruyemis hurma ceviz badem incir ne varsa koydum onume yiyorum . Eşim uyandı tikirtima git uyu bisey olursa uyandırırım dedim.. Ben iki dogumuma aç gittim yemek yemeden , perişan oldum . Bu kez o hataya düşmek istemedim. Sabah 7 oldu kalktık eşimin öğlene kadar işi vardı gömleğini utuledim o sıra annesini uyandırdı anne sen anlarsın karnına baksana doğum yakın mı sancısı var dedi ( tabi ben bu saate kadar uyumadim evi toparladim , dusa girdim dua okudum namaz kildim falan ) , kayabnam baktı 3 güne anca doğurur dedi ağzımın kenariyla güldüm bende doğumun yakın olduğunu biliyorum sadece bi işaret bekliyorum su yada Nisan gelmesi gibi . Saat oldu 10 sıkı kahvaltı yaptım . Çocukları komşuya bırakıp yürüyerek yakında ki hastane ye gittim bi bakalım doğum mu değil mi diye , gittim 5 cm açıklık ve hızlı ilerliyor hemen ambulansla merkeze 50 dakikalık mesafeye gittik . Hastane kapısında sonkez bakıldığında tam açıklıkti , içeri koştur eşim arabaya eşyaları almaya gidene kadar ben doğurdum 🤭🤭🤭