minimix ayy nasıl mutlu oldum yazdıklarınıza 🥹 inşallah gittiğimizde benimde içimi rahatlatırlar, sonsuz güvenmeye o kadar ihtiyacım var ki, hiç bi zaman gözüm kapalı bi doktora güvenemedim, her söylediğini sorguladım, her söylediğinin altında farklı bişey çıktı, hep ben haklı çıktım, çünkü vücudumu tanıyorum biliyorum, söylediklerimi ciddiye almıyorlar felan, tamam okul okudunuzda bu bedenlede ben yaşıyorum, kendimi güzel gözlemliyorum 😁 hatta yakın zamanda devlet hastanesine gittim, dedim ki hormon tahlili yaptırmak istiyorum, dedi şikayetiniz ney, dedim göğsüm ağrıyor koluma vuruyor kadar sızlıyor, süt hormonumun yükseldiği hissediyorum dedim, dedi ki bu şekilde test yapmıyoruz 😁 adetleriniz düzenlimi şöyle mi böyle mi diye sordu durdu, ben ısrarla test istedim 😅 zor bela o kanı aldırdım, prolaktinim bi çıkmış ki 65e, yahu hissediyorum diyorum benden iyi bileceksin 🤣 maalesef bilgili olabilirler sonsuz saygım var ama pratikte işe yaramıyor, biraz olsun hastanın söylediklerini ciddiye almaları gerekiyor 😁