cagla9094 Antalya0772 Benim de henüz belli değil canım başka bir şehirde doğum yapıcam daha 35te gidicem oraya da ancak ondan sonra günüm belli olucak
Luzumuyok Ebraz benim üçüncü sezeryan olacak ama diğerlerinde korkum yoktu bu sefer bi panik bir korku içerisindeyim Allahım hepimize ferahlık versin yardım etsin
Antalya0772 cagla9094 hicbirsey olmaz Allah’ın izni ile sizin özel araç ise bide benim otobüsle geldim :)
cagla9094 Antalya0772 evet özel araçla gidicem de insan çekiniyor işte sağ salim doğumlarımızı yapıp evlerimize dönelim inşallah😊