Atlassmomm Ebraz ay çok yakınız 😊 normal doğum gibi gözüküyor bi aksilik olmazsa bakalım sağlıkla gelsin bebişlerimiz 🤗
Ebraz Bsra_g özel düşünüyorum oda sezeryan istediğim için yani devlet keyfi olarak sezeryan yapsa devlette olurdum spinal olucam
EDAnisa2016 Ebraz bende 4 Eylül de sezeryen olacağım günler yaklaştıkça korku stres heyecan hepsi var
Ebraz EDAnisa2016 sorma ya benimde öyle tek doğum korkusu stresi olsa keşke doğurunca annemdemi kalıcam ne olucak nasıl olucak kaynanam gelicekmi nerde kalıcak ay bir ton şey
EDAnisa2016 Ebraz aynen öyle bide benim okul olacak kızım okula gidecek Allahım güç kuvvet sabır versin
Ebraz EDAnisa2016 ay tam o zamana denk geliyor allah sabır ve kolaylık versin canım zor 😏benimde tam okulların açıldığı gün doğum zamanı ama benim işime geliyor 😂