IlaydaOrhanKopuz Cennetinannesi gerçekten bende ilk olduğunda korktum ama burda olan bayanlar hep kasmayın kendinizi o zaman acımıyo diyordu.bende kasmadım hiç.tamam biraz rahatsız edici kabul ama acı yok yani ve 1 dklık bişi zaten.
Gozdemomy Cennetinannesi 30 haftaliktim canım çatı muaynesi oldum 31 de bidaha oldum açılmam felan olmadı
Bebegimibeklerken__ Cennetinannesi bende bugün ilk defa oldum korkulacak bişey yokmuş kendini kasma yeter hemen olup bitiyor zaten
Nilay_09 Cennetinannesi kendini kasma sakın birinin kötü geçti diye seninde öyle olacak değil rahat ol sıkma kendini bi anlık zaten