Cennetinannesi amin cnm bilmemki erkenmi her doktor farklı zamanda bakıo sonucta.. bn gecen hafta gittiğimde ya açılmam varsa demiştim bilemeyiz bunu olsa napcaz şimdi demişti bu hafta baktı onun için.. bnde mesela sancı yok acılma var ondan tedirginim oğlum hala kanala girmemiş girmezse suni vercek ondan cok korkuyorum :(