Zeynep_Sedat Mlsfcr benim ikinci oğlum büyük eşyalarım duruyordu beşik bebek arabası vs. Onun dışında eşimin tayini çıktı şehir değişikliği yaptık sadece bir tane emzik ve 1 tane kıyafet aldım 🙄 onun dışında hiçbir alışverişim olmadı mecburiyetten😔inşallah en kısa zamanda tamamlarım.. Sizler ne yaptınız
Mlsfcr Zeynep_Sedat bende daha yenidoğan şeylerini almadım bizimde tayinimiz çıktı bi haftadır yeni yerleşebildim zaten o yüzden yeni almaya başlayacağız inşallah
Zeynep_Sedat Mlsfcr askeri personel eşim 🙂 Mardin den afyon a geldik ilçeye burada da bişe yok yorgunluktan gezemedim ama en basidi civil bile yokkkk küçük bir tane lcw var
Mlsfcr Zeynep_Sedat bende Manisa’dan bingöle geldim zaten bu sıcaklarda çıkılmaz hiç valla herşeyi internetten isticem büyük ihtimalle
Gul_27 Mlsfcr benimde öle sola doğru yatınca hissediyorum sırt üstü uzanincada hissediyorum sağa dönünce kendini büküyor gibi hareketsiz kaliyor
Rabiabdr Bugün 30 haftalık olduk ve o kadar çok ağırlaştım ki, bulaşık yıkasam akşama kadar yatıyorum herşeye çok yoruluyorum
AsyaCngz55 Mlsfcr 28+5 hep sola yatıyorum ya da düz yatıyorum sağ tarafa yatmak varis oluşturuyomuş kılcal damarları sıkıştırdığı için. Hiçbir rahatsızlığım yok henüz
Papatya_kokuyo5 AsyaCngz55 bende dün kocaml kavga ettm klima için kredi cejtırmeye yolladm eli boş gelmiş
AsyaCngz55 Mlsfcr evet benim okuduğum bir yazıda da sağa yatmak varis oluşturur ve bebeğe giden besin geçişini yavaşlatır diyordu
Havva-Saribas Bende 29+3 üm bebek hareketleri arada bir oluyor her zaman olmuyor ama ayak ağrılarım başladı eğilincede zorlanmaya başladım
Mylove47 Mlsfcr bende hicbisey yapmasam bile az yurudugumde bile uykum geliyor yemek yerken arada 30haftadsn sonra bualnti kusma arttı ama bebek dogasiya sabretmek zorundayım bende vajinaya baskı oluyodu arada o tarafta ağrı oluyor arada yeri geliyor bazen sancı şeklinde ağrı çok oluyor ama geçiyor yarım saat sonra falsn
birgaripana_ Mlsfcr bende 30+5 3. Hamileliğim ekstra zor geçiyor ama dediklerin normal artık büyüdü tekmeleri hareketleri ağrıtabilir. Bundan sonra ağrılaşmaya başlıyoruz dahada zor olacak 🥹 Allah yardımcımız olsun 🤍 canımı acıtsada hareket etmesi beni çok iyi hissettiriyor 🥹
Sellmaa_akk Ben de aynı zor nefes alıyorum .kasık ağrılarım arttı bir de çok kilo aldım onun da etkisi var galiba gece kalkıyorum çok bunalıyorum ayaklarımı yıkıyorum biraz rahatlıyorum inş iyilerdir bebeklerimiz az kaldı sabrederiz yeterki iyi olsunlar .
AsyaCngz55 Papatya_kokuyo5 ay çok pahalı ya kiracıyım zaten alamam açıkçası biz vantilatörden devam ☺️ kızımla yerim onun parasını