Toprak0440 Endişelenmeyin, ben üç tane doğurdum, ve benim plt’m düşüktü. Yani pıhtılaşma oranı düşük. İlkinde iki tüp destek verdiler, sonrakilerde gerek yok dendi ama ben kan verebilecek kişileri araştırıyordum, ya ölürsem kan kaybından endişesi yüzünden. Sebebim de vardı yani ;) Ama çok şükür her şey yolunda gitti. Sizin kan değerleriniz normalse, tansiyon, şeker vb yoksa korkulacak bir şey olmayacaktır. İnanın doğumdan sonra hepsi geçiyor, bu benim içimden mi çıktı deyip inanamıyorsunuz, 10 cm açılmadan o kocaman bebek çıkıyor, ve ertesi gün eski haline dönüyor. Gelen sancıları savuşturmak için nasıl nefes alıp vermeniz gerektiğini bilin yeter. Doğumdan önceki haftalarda da kolaylaştırıcı egzersizler yapın, yürüyüş, pilates, kegel, vb. Youtube da bir sürü video var. Bebeğinizle geçecek mutlu anları hayal edin, yani doğuma değil, sonrasına odaklanın. Minik minik kıyafetleri nasıl giyecek, vb.