Selinnnce baska hesap acmayi falan beceremez bence ben oyle saniyorum yoksa bana mi oyle saf davraniyo bilmiorm ama sifreyi degstrip dondurdum faceyi zaten telefonundan herseyi kendi silmis kullanmicam telefon tuslu telefon alalim yeter bana dedi uyardim onu hesaplari kapattik bir daha baska yerde boyle seylee goriyim senin yaptigina inanicam bu seferlik affettim dedim bi yandan acaba yapti mi diyorum bi yandan da calinmistir suphesi var cok yerden giris yapilmis yaziyo telefn markasi bile yaziyo kullanmadigimiz telefon hemde